Dagens ridpass

Idag hade jag egentligen tänkt rida dressyr på Texas men det blev inte så, i stället blev det lite konditionsträning/intervall. Det gick riktigt bra, han kändes fräsch och lydig och hade fortfarande massa energi kvar när vi slutade även fast han var rätt svettig. 
 
 
För Sacks del hade jag egentligen planerat att han skulle vila, men jag var sugen på att springa en runda, så Sack fick följa med och springa bredvid. Jag sprang 6 km på 27 min och höll ett bra tempo hela tiden och slutade inte springa en ända gång, så sen tyckte jag att jag förtjänade att bänka mig framför TV:en en timme och se Hawaii five 0 ;).

Kommentarer
Postat av: Malajno

Söt ponny!
Sv tack :)

2012-09-07 @ 21:13:47
URL: http://Http://nattstad.se/malinsandin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0