Lätt A:4, Lätt A:1-Willands RF

Framridning Lätt A:1: Han kändes riktigt fin och hade bra framåtbjudning, dock kändes han liiiite spänd men inte så att det hade så stor betydelse.


Lätt A:1: Långt ifrån min bästa ritt men ändå helt okej, lyckades få ihop 64,211% och kom två (vilket ändå kändes bra då nästan halva dressyreliten var där). Jag tycker faktiskt jag gjorde allt jag kunde genom hela programmet men Sack var väldigt spänd och tittig och kastade sig lite några gånger så det drog ner procenten en del tyvärr.


Framridningen Lätt A:4: Även på framridningen till denna klassen kändes han fin, till och med ännu finare, men dock fortfarande liiiite spänd.


Lätt A:4: Eftersom det gick på stor bana utnyttjades hela ridhuset, en kortsidan tyckte Sack då var väldigt läskig så när jag red ett varv runt spåret innan jag skulle starta fick jag knappt förbi honom där. Tyvärr blev han inte mindre rädd för att han redan gått förbi där så han tvärnitade där en gång och konstrade varje gång jag red förbi där, dessutom gjorde denna kortsida att Sack gick och spände sig och tappade bjudning genom hela programmet. Vilket resulterade i så pass låg procent som 58,049%. Menmen, jag får vara ganska nöjd ändå med tanke på att det var vår debut i Lätt:4 och dessutom första gången på stor bana.


Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Sv; Ja det är det!

2012-10-27 @ 21:27:08
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
Postat av: Irma :D

Det är väll bara att ta nya tag! ;)

2012-10-28 @ 20:39:44
URL: http://irmamimmi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0