Varför jag inte bloggat och lite om min helg

Som ni kanske märkt har jag inte uppdaterat på några dagar, anledningen till det är att jag helt enkelt inte har haft tid. I fredags var jag på öppet hus på Polhem (gymnasie) hela kvällen och när jag kom hem var jag så trött att jag inte orkade blogga. Igår var det visserligen helg men jag hann ändå inte med bloggen. På förmiddagen red jag hästarna och fixade i stallet, sen en timme innan lunch pluggade jag och efter lunch åkte jag iväg med pappa till Center syd (köpcenter) och köpte present till en kompis och lite annat som behövdes, och sen var jag tvungen att följa med pappa till Bauhaus vilket tog rätt lång tid. Och så var klockan plötsligt fem på kvällen och bara nån timma kvar tills jag skulle iväg till en kompis, så då hann jag inte heller blogga. Och att blogga efter att jag varit med kompisarna kändes lite väl sent då jag inte var hemma förens halv tolv och då fortfarande var lite skakig efter den äckliga skräckfilmen vi sett. ;)

Men nu lovar jag att jag ska bli bättre på att uppdatera er, har lite idéer som kanske dyker upp under veckan, så håll utkik!


Kommentarer
Postat av: Linn Ingvarsson

Svar: Intressant! Vill gärna veta mer om detta! Varför blir det inte så på fler hästar som man tävlar?

2012-11-25 @ 20:04:21
URL: http://dressyrmupparna.se
Postat av: Linn Ingvarsson

Svar: Jag brukar aldrig vara nervös eller känna någon typ av prestationsångest inför tävling så jag tror inte att det är jag som påverkat honom. Han har lagt av på banan med alla som tävlat honom haha!

Men det kan säkert stämma på flera andra ekipage. Det låter ju ganska logiskt!

2012-11-25 @ 21:28:42
URL: http://dressyrmupparna.se
Postat av: bakfickeryttarna

Kolla om just du vann veckansblogg http://bakfickeryttarna.blogg.se/2012/november/vinnaren-av-veckansblogg.html#comment :) Om det var du som vann så vill vi gärna att du skriver ett gästinlägg och skickar till [email protected] så kommer det upp så fort du skickat som extra länkning.

Kram Bakfickeryttarna

2012-11-26 @ 09:10:18
URL: http://bakfickeryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0