Min dag

Idag har jag faktiskt gjort rätt mycket, fast hästarna har vilar idag då dom har blivit vaccinerade. Igår gick jag upp relativt tidigt så idag tyckte jag att jag förtjänade en riktig sovmorgon så inte förrän halv tio gick jag upp. När jag segat lite vid frukosten gick jag ut och fixade hela stallet, mockade, sopade, bytte vatten osv. Sedan hjälpte jag pappa att måla en grej innan det var dags för lunch. Efter att jag ätit gick jag ut igen och fortsatte måla en stund och gjorde lite annat innan jag gick in och packade ihop lite grejer för sen skulle jag, pappa och min lillebror iväg på fridykning. Jag har inte varit på fridykning på ett tag nu eftersom det varit så mycket tävlingar på helgerna så det har varit svårt att hinna, men nu på vintern när det inte är så mycket tävlingar ska jag försöka vara där lite oftare. Har sammanfattningsvis varit en bra dag, i morgon kommer Johan och rider Sack vet inte hur vi ska träna men jag funderar lite på att träna i ridhuset.


Kommentarer
Postat av: Marta

Vilken fin blogg! Super fin header! Kram! :9 <3

2012-11-12 @ 22:01:10
URL: http://willnevergiveup.blogg.se/
Postat av: Amalia

haft en bra dag?
Kika gärna in min blogg och säg vad du tycker :)
Länkbyte? :)

2012-11-13 @ 15:42:43
URL: http://sveablogg.se/Amalias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0