Dagens resultat

Idag tävlade jag dressyr med Sack, blev inga topp resultat då han tappade absolut all energi inne på banan. Däremot gick det väldigt bra på framtidningen, men som sagt så tappade han all energi och framåtbjudning inne på banan. Och när han blir sån är egentligen inte det största problemet att han inte har nån som helst framåtbjudning, utan det största problemet blir snarare att han blir helt döv för mina hjälper och när jag då trycker till honom lite extra blir han sur, skakar på huvudet och blir ännu latare. Som tur var såg domaren min ridning fastän Sack inte gick i så bra, fick kommentaren "Du rider mjukt och trevligt" av domaren i Lätt A:1an.


Kommentarer
Postat av: Olivia - Ponnieflickan

sv. tack! planer för morrondagen?
kram

2012-07-20 @ 21:29:50
URL: http://ponnieflickans.blogg.se
Postat av: Olivia - Ponnieflickan

sv. okej! jag ska rida o.s.v. :)
kram

2012-07-21 @ 10:43:06
URL: http://ponnieflickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0