Dag 1- dressyr derbyt 2012

Idag var första dagen på ponny derbyt, rider lilla rundan med båda hästarna. Så idag red jag lätt A:1. Gick rätt bra med båda, Texas tycket ju inteprecis dressyr är det roligaste som finns men fick i alla fall 64,737%, ingen placering idag. Sack var helt underbar på framridningen, jätte bra energi i baken och jag fick verkligen fram hans gångarter. Sen inne på banan gick det så klart inte lika bra, han tappade lite bjudning och försökte komma undan mina hjälper när jag skulle samla honom. Fick 64,211%, ingen placering där heller. Men vi åkte inte hem rosett-lösa för det, för igår vann jag nämligen knock out finalen individuellt och kom 2:a med laget. Min procent där blev 67,816%.
 
Lägger upp bilder i morgon om jag får tid, annars kommer dom på söndag.:)

Kommentarer
Postat av: teamgrys

Hej! Kika gärna in på våran blogg och delta i veckans blogg!:D
//Teamgrys

2012-07-08 @ 09:10:07
URL: http://teamgrys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0