Fem saker ni kanske inte visste om mig

1. Jag är jätte rädd för spindlar, sitter det en spindel i taket så försöker jag undvika att gå under det stället. Men sen riktigt stora spindlar som typ fågelspindlar är jag inte alls lika rädd för, har till och med hållit i en.


2. Är helt beroende av musik, räknar till och med matte bättre om jag har musik i öronen.


3. Jag är en riktig Hawaii five 0 nörd, har inte missat ett enda avsnitt och tänker inte göra det heller. (för er som inte vet är Hawaii five 0 en action serie som går på torsdagar kl 21.00 i fyran)


4. När jag gick på ridskola tyckte jag det var roligast att rida ut i skogen och att hoppa. Jag var dock inte så gammal då och hade inte ridit så länge så det var inte precis så seriös ridning, hur man fick en häst att gå på tygeln hade jag ingen aning om.


5. Innan tyckte jag det var rätt läskigt att hoppa, speciellt terräng. Nu tycker jag det roligaste som finns är att hoppa terräng, och är i princip aldrig rädd när jag rider.


Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren

sv; tack! han är en travare :)

2012-08-22 @ 18:30:46
URL: http://satilaryttaren.se
Postat av: erika

haha jag med har fobi för spindlar =/ Dock är de lite bättre nu i med att jag är i stallet så ofta.
Hur blev du av med din rädsla`?

2012-08-23 @ 10:32:10
URL: http://www.erikajoyisabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0