Resultat

Har haft lite dålig uppdatering men här kommer i alla fall resultaten från helgens dressyr och från lag SM i.
Helgens debut i lätt A:1 gick bra, fick 62% och vann men det blev ingen riktig placering eftersom jag var den enda på C ponny och en B ponny och typ 10 D ponnyer så dom slog ihop mej med B ponnyn men eftersom det måste vara minst tre i en klass för att det ska räknas som en placering så det hade varit roligare om jag hade ridit bland D ponnyerna för då hade jag kommit tvåa bland ett bra startfällt:)
Lag-SM gick bra vi kom 7:a av 27 lag så vi kom precis på placering:)
Terrängen gick sjukt bra för mig gick felfritt och inom tiden så jag fick inga straff poeng:D
(kommer bilder sen)
//elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0