Noemie Laj

Ja, idag tänkte jag blogga om min roliga kompis Noemie Laj, så här kommer lite om henne.:P
Noemie som annars kallas Nojje går precis som jag i 8:an på Tolvåkerskolan i lödde.
Hon är rolig och kan vara en aning speedad, men det är bara kul:P Hon gillar Justin Bieber och lyckades få alla tjejer i klassen att gå från att inte vara några större fan av honom till att gilla honom VÄLDIGT mkt på bara någon timme! (vi tittade på hans film Never say never).  Hennes favourit mat är curry kyckling, hon äääääälskar Justin Bieber, hon har två bröder, hon bytar rum typ tre gånger om året(:P), hennes rum är fyllt av Justin Bieber!

Det finns sjukt mkt mer att akriva man det orkar jag inte nu:)


Kommentarer
Postat av: Noemie

bara för att jag är bäst :D

känns bra att alla gillar honom nu, RIKTIGT BRA! :D

hihihihi inte 3 gångre per år? :( typ 1 max? :D



aja nu ska jag äta upp mina flingor :D

+ lägg ut denna kommentaren på din blogg så

att folk kan se min rättning och kunglighet :D

tack och hej leverpastej! AAAAAAYE MAN! hejdå :D

2011-11-11 @ 15:20:52
URL: http://noemies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0