På ridtur med familjen...

...eller ja, jag red och dom gick;)
Ja som rubriken lyder var jag, mamma, pappa, och min lillebror ute i skogen idag. Jag red och dom gick.
Ska även passa på att berätta resultaten från gårdagens klubbmästerskap i dressyr! Jag red Sack i lätt B:1:an och Texas i lätt A:1:an (min första lätt A med Texas!).
Lätt B:n gick ganska bra eller enligt mamma och domaren gick det väldigt bra, själv hade jag önskat lite mer framåt bjudning och att han visade sina gångarter lite mer i traväkningen men jag får väl vara nöjd med de 71.7% jag fick;) nä jag bara skojade jag är sjukt nöjd med resultatet det blev nämligen personligt rekord och vinnst av mellan KM!:D
Lätt A:n gick inte fullt så bra jag är ine missnöjd men det kunde klart gått bättre men jag får vara nöjd med det mot de förutsättningarna jag hade, Texas går nämligen på "halv fart" just nu och har dessutom inte gått någon ordentlig dressyr på minst två veckor så jag får vara ganska nöjad med mina 59.4% och tredje platsen jag lyckades ta:P

Kommentarer
Postat av: Millah - mamma till Amilia ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-12-06 @ 03:26:34
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0