Trött och ont i rumpan men sjukt glad!

Ja idag har varit en lyckad dag! Skrev ett längre inlägg om hela dagen men datorn laggade ihop totalt så det sparades inte så det blir bara om dagens "huvudämne", snowboard lektionen. Snowboard lektionen gick bättre än jag vågat hoppats på, trillade inte en enda gång i liften och inte så hemskt många gånger i backen heller. Lektionen gav dessutom väldigt mycket, lärde mig verkligen att hitta balansen och få upp farten, för när man har farten uppe så blir det mycket enklare att få ett bra flyt på åkningen. Lärde mig till och med att snurra med brädan åt båda hållen dessutom så jag är nöjd, trött och glad med lite ont i rumpan efter lektionen.

Alla som åker skidor borde testa snowboard för det är sjukt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0