Jag på tävlingsbanan

Ja jag på tävlingsbanan har förändrats väldigt mycket i dressyren. I början när jag tävlade så ville jag tävla precis som nu skillnaden är att då när jag väl var inne på tävlingsbanan så längtade jag tills det var över vilket gjorde att jag red som en kratta;) Men så bestämde jag mig för att tänka att jag skulle ge allt inne på banan och kämpa hela vägen och inte bara sitta och åka och det hjälpte faktiskt. I början var det klart svårt speciellt eftersom jag var så nervös men sedan gick det bättre och tänk så mycket att bara tänka rätt kan hjälpa! Då red jag aldrig på mer än på 57% men sedan så började resultaten komma bara av att jag ändrade inställning inne på banan så på KM:et vann jag ju och slog dessutom personligt rekord på 71,7%!
Så alla som tänker att det inte går ändra inställning, tänk positivt det hjälper och allt blir dessutom mycket roligare så fortsätt kämpa!
Tänk positivt, det ger resultat:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0