2012♥04♥11

Idag hade jag egentligen tänkt lägga upp lite bilder men det fungerade av någon anledning inte, så det blir bara en text idag.
Idag var min kompis lillebror här och red Sack när jag red Texas, han är här ibland och hjälper mig med Sack. Härlig liten kille, han rider på ridskola en dag i veckan och det märks verkligen att han älskar att rida och hålla på i stallet. Det gick jätte bra när han red Sack vi galopperade i skogen och tränade lite sits så jag tror han kommer ha lite träningsverk i morgon men det gick i alla fall bra och det såg ut som han tyckte det var roligt.
I morgon står det hoppträning på schemat!

Kommentarer
Postat av: Johan

haha elsa ;)

2012-04-13 @ 19:48:48
URL: http://johanfridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0