Längtar redan

Årets fälttävlanssäsong har nästan precis tagit slut men jag har redan börjat längta till nästa års säsong, jag tycker nästan vi kan snabbspola fram till ungefär slutet av mars för då går årets första fälttävlan här nere i Skåne! Och bara för att längta ännu mer sitter jag och kollar igenom bilder från årets terrängritter, läääängtar!!!
Årets första terrängträning
Årets första fälttävlan
Starten i Dagstorp
Terrängträning med future eventers
Träning för Texas förra ägare
Fälttävlan i Falkenberg
SM!
DM!

Kommentarer
Postat av: Ida - Jenna

Sv: Tack så himla mycket! Jenna är okänd men imp från Irland. Tack för din kommentar och jag hoppas du fortsätter följa bloggen.
Ps, Din blogg är också väldigt fin och intressant!
Kram

2012-10-30 @ 15:43:47
URL: http://hoppknorrarna.blogg.se
Postat av: Jenny Zettergren

Sv; Åh tack! Detsamma:)

Tack själv!

2012-10-30 @ 21:01:48
URL: http://jennyzettergren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0