Sommarlooooov!!!

Äntligen sommarlov! Även om det inte ens är 20 grader varmt ute än så har jag riktiga sommarkänslor, på fältet utanför vår tomt har grannen huggit gräset som nu ligger på tork för att bli hö lite senare i sommar och grannens sto har fått ett bedårande litet hingst- föl, eller han är inte så liten längre är knappt en månad gammal men har snart redan växt ikapp sin mamma. Blir det bara lite varmare så man kan bada så känns det som det kommer bli en riktigt bra sommar i år!

Över till en helt annan sak, igår red jag dressyr knock out med Sack. Gick helt okej jag tyckte han var lite seg och hade önskat lite mer energi framåt så jag kunde rida ihop honom mer i en högre form men eftersom det bara var en lätt B:1 så gjorde det inte så mycket, fick i alla fall 68,95% och kom individuellt trea. Var tre lag som startade, de två bästa lagen gick till final och Dagstorp laget som jag red i kom tvåa så vi är i final!



Kommentarer
Postat av: Lina

Jätte fin blogg du med Elsa

2012-06-13 @ 08:14:12
URL: http://shetttisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0