Future eventers: dressyr

Idag var andra gången på uttagningen till future eventers, förra gången var det terräng och idag var det dressyr för Anna Pålsson. Var lite kaos i början eftersom man skulle rida igenom ett dressyr progm men det hade inte jag fått reda på så jag hade inte tränat in något men det gick bra iaf, jag läste igenom programmet lite snabbt och började sedan rida programmet så fick Anna hjälpa mig lite och berätta var jag skulle rida (tur jag känner Anna lite);). När jag ridit klart programmet pratade Anna lite med mig om vad som var bra och vad jag kunde göra bättre, det som kunde förbättras fick jag rida igen och så förklarade Anna hur man kunde göra. Gick i vilket fall väldigt bra och även fast varje ryttare bara fick en kvart var så tyckte jag att jag fick ut rätt mycket av det.

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Åh han är 4 år men riden sen i Januari :)

2012-06-19 @ 22:35:59
URL: http://annalundineriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0