Ett hästminne jag aldrig glömmer

Det måste vara förra årets lag SM i fälttävlan. Det var helt otroligt kul, världens härligaste lag var vi! Och Texas var helt underbar i terrängen, går inte att beskriva med ord hur härlig den rundan var! Kommer ihåg att när det var en minut kvar till start och jag skulle in i startbåset så skojjade vår lagledare med mig och sa att om jag inte var helt slut när jag kom i mål skulle jag ut en gång till, vilket jag inte behövde. Var helt skakig i benen när jag kom i mål, av både ansträngning och lycka. ;) Och vårt resultat blev ju inte precis dåligt, laget kom sjua, alltså på placering! :)
(Dessutom hade vi de sötaste maskotarna och snyggasts outfits i terrängen)
 
Alla lag fick inte plats på bilden tyvärr.
 

Kommentarer
Postat av: Miranda Strand

SV; tack så mycket!
läste precis igenom detta inlägg och det kan man verkligen kalla ett bra hästminne! Sjunde placering! :D Det är inte inna pinkat hörru!

2012-07-18 @ 21:12:46
URL: http://mirandastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0