Dåligt väder men lyckad dag!

Ja som sagt idag har inte vädret varit på topp, däremot har dagen varit det!:) Eller den började helt vanligt. Dvs. jag mockade, red Texas, fixade med utrustningen åt lunch...  Sen när jag var på väg ut i stallet igen för att rida Sack ringde Emily (en av mina kompisar) och undrade om vi skulle rida tillsammans. Vilket var roligt eftersom vi inte träffats sen tre veckor tillbaka då hon varit i Mexico. Och visst blev det en lyckad ridtur, det första jag sa när jag såg henne var: Fy f*n vad brun du har blivit! För jag kan säga att jag kände mig blekare än någonsin.;) Vi hade sjukt mycket att prata om. Allt hon varit med om och allt som hänt hemma medan hon vari borta, och så skolavslutningen och de årliga danserna som alla skulle dansa (bugg, linedance,schottis, foxtrot, vals och polonäs)  som hon missat. Och morgondagen så klart;)  När jag red hem igen hade jag blivit helt hes av allt pratande:P Tyvärr var benskydden inte så lyckat rena...
Lille Sack♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0