Flyinge Hästsportsklubb - P90 resultat uthållighetsprovet

Blev ingen rosett idag men det var bra nära, fyra av tre placerade kom jag och gick i mål med åtta tidsstraff. Det var inte vår bästa terräng men det var absolut ingen dålig runda heller. I starten tappade jag lite tid för han reste sig precis när starten gick, sen i början av runda kändes han inte helt hundra. Jag fick liksom inte riktigt fram honom och han tvekade på några hinder. Men sen andra halvan av banan fick jag fram honom bättre och fick upp ett högre tempo.


Kommentarer
Postat av: mathilda

sv: tack detsamma! Vilken fin häst du har ockkså! :)

2012-08-05 @ 14:57:56
URL: http://ponnyfejs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0