Året...

Tänkte på allt som har hänt i år, alla tävlingar och träningar, motgångar och framgångar.
I början av året började jag rida Texas sen några månader senare köpte vi honom, efter några veckor gjorde jag min första fälttävlansstart då på Texas, en P-70 i tågarp och kom 4:a:) Någon månad senare startade jag min första P-80 med 1 nedslag i banhoppningen, bra dressyr ritt och en felfri terrängritt, och sen i september startade jag lag-SM i fälttävlan och lyckades med laget knipa en 7:e plats:D Även dressyren och banhoppningen har gått framåt startade min första lätt B hoppning med Texas och kom 3:a och i dressyren har det oxå blivit några placeringar:)

Målen för nästa år med Texas: Starta Lätt A P:1 med minst 65% få banhoppningen att fortsätta gå framåt och kvala in till individuella SM:)

Även på Sack har det gått framåt i början av året startsde jag lätt C, lätt B på runt 57%sen gick det bara framåt de sista månaderna av tävlingsessongen red jag på runt 69% och startade min första lätt A:1 på 65% tror jag det var, och sedan sista starten för i år, KM i dagstorp kom 1:a i lätt B:n och mellan KM och slog dessutom personligt rekord på 71,någonting% så det här året har varit lyckat fortsätter det så här nästa år är mitt mål att starta lätt AP:1 på runt 65%:)
Bjuder på lite bilder från året:)
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0